FUEGO: "Oricine, oricum, are poteca sa..."


FUEGO: "Orice întâlnire cu Teo este o încântare..."

"În lumea asta e loc pentru fiecare.
Şi nu spun asta pentru că aş fi neapărat un spirit pacifist, ci pentru că adevărul în sine este acela că oricine, oricum, are poteca sa. Pe care poate creşte şi care-i dă, în fiecare moment, satisfacţii şi împlinire.
 Şi-am învăţat şi eu asta, în timp, de la toţi oamenii speciali care mi-au ieşit în cale.
Eu îmi iubesc colegii, le preţuiesc munca şi consider că fiecare dintre noi are ceva de spus pentru publicul şi pentru arta sa.
Printre colegi, cum e firesc, am şi prieteni.
 Am şi prieteni din zona aceasta, ce cuprinde arta ca formă de exprimare.
Unul dintre ei este
TEO TRANDAFIR.
CLAR DELIR!
Orice reîntâlnire cu Teo este o încântare, pentru că e acel om fain şi ghiduş, care nu te lasă în pace până ce nu râzi, până ce nu rămâi uimit de nebunia sa frumoasă şi de capacitatea de a captiva
orice discuţie.
Ne ştim de ani de zile şi, pentru mine, orice revedere cu prietenii este o apă bună. Zău că mă deconectez de toate!
Aşa-i şi cu voi şi orice reîntâlnire."
Paul Surugiu - FUEGO
3 decembrie 2014

Notă Fuego's Blog: Pe 29 noiembrie a.c., Fuego şi Teo Trandafir - "Prieteni ai Bunăvoinţei" (distincţie primită din partea "Rotary Club Varana" Focşani) - s-au întâlnit la Balul de Caritate "Lumina Inimilor", organizat de d-na Elena Stoica şi "Rotary Club Varana" Focşani, eveniment la care au fost făcute aceste fotografii, precum şi filmarea pe care o puteţi urmări accesând link-ul de mai jos:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template