FUEGO - apariţii de Sărbători


FUEGO: "Am în dar, pentru voi,
apariţii şi cadouri pe ritm de colindă..."

"Sper c-aţi fost cuminţi anul acesta şi Moşul cel bun şi darnic va veni la voi cu cele mai frumoase şi mai dorite cadouri.
Eu îmi doresc multă linişte şi tot ce-i mai bun posibil pentru voi.
Pentru că le-am spus tuturor celor care m-au întrebat ce este mai important în meseria de artist cu normă întreagă de dăruire, că esenţial e publicul, am în dar pentru voi câteva momente cu mine, apariţii şi cadouri muzicale pe ritm de colindă.
 Astfel, în această după-amiază, de la ora 17.00, aduc Crăciunul de acasă şi vă urez în stilul meu caracteristic, împreună cu Simona Gherghe,
pe Antena 1, la "Acces Direct".

Ulterior, mă puteţi asculta spunându-vă "Poveşti de Crăciun", timp de 2 ore, la Radio Naţional FM, de la ora 18.00.

Mâine, întâmpinăm Crăciunul, la prânz, pe Favorit TV, de la ora 13.00, cu spectacolul "Din lumina unui Crăciun".

Apoi, de la ora 17.30, pe Neptun TV, împreună cu doamna Irina Loghin, colindăm şi readucem spiritul Crăciunului de altădată. Reluarea va fi duminică, de la ora 18.00, pe 28 decembrie.

Tot pe 28 mă puteţi vedea şi în ediţia de sărbători a emisiunii "Familia Favorit", unde vom petrece în familie, cu Mirabela Dauer, Alessis şi Laura Lavric, de la ora 20.00, pe Favorit TV."
Paul Surugiu - FUEGO
24 decembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template