FUEGO este răsfăţat oriunde merge


Cum se relaxează Fuego după spectacole

Fuego este iubit peste tot în ţară, aşa că după fiecare spectacol de-al său, fanii încearcă să-i facă fel de fel de surprize, pentru ca artistul
să se întoarcă mai des la ei în oraş.
La concertul din Timişoara, Fuego a fost aplaudat de sute de oameni, iar după spectacol a avut parte de un cadou de zile mari.
 "Lânga Timişoara, la Poiana Mărului, un Rai şi-o binecuvântare a naturii, mi-am dat seama că nu-i doar aşa, de aspect şi frumuseţe, toată munca mea.
O mare de oameni m-a aşteptat să-i colind, în frig, pe ploaie, cu umbrele şi mănuşi.
Fiecare clipă din faţa lor a meritat pe deplin efortul. Cu atât mai mult cu cât, după, am avut privilegiul de a fi colindat de nişte oameni faini, artişti de seamă, talente înzestrate cu omenie - solişti ai Operei Naţionale din Timişoara.
Până spre zori au cântat. Şi nu oricum.
De zici că se aflau pe o mare scenă a lumii.
 Băieţii aceştia minunaţi mi-au demonstrat că arta e artă în orice loc pentru cei ce o simt, că poţi avea revelaţii chiar şi atunci când nu pleci de-acasă cu această premisă şi că minunile stau în glasuri."
Paul Surugiu - Fuego
Sursa: "WowBiz" 
26 decembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template