FUEGO: "Îmi doresc să pot fi mai înţelept..."


FUEGO: "Cred în oamenii care-şi dăruiesc încrederea..."

"Recent, cineva m-a întrebat ce vreau cu ardoare cu acest Crăciun. N-am pretenţii mari şi sincer, eu nici nu sunt un mare fan al cadourilor cu ocazii speciale.
 Cred în oamenii care-şi dăruiesc încrederea şi pentru care respectul e un dar zilnic, asemenea unei virtuţi.
Totuşi, de Crăciun, îmi doresc ca eu însumi să pot fi mai înţelept, să pot învăţa să-mi doresc şi să găsesc acel echilibru din momentele în care poate nu mai găsesc răspunsuri la multele întrebări.
Linişte mi-am dorit mereu şi cred că anul acesta, Moșul mă va răsfăţa din nou cu asta.
Îmi doresc tot ce-şi doresc ceilalţi. Dar nu pentru mine, ci pentru ei. Îmi doresc să pot dărui în continuare satisfacţii publicului şi-mi mai doresc ca în permanenta noastră alergare, să găsim momente meritate de repaus, pentru a-i preţui mai mult pe cei de lângă noi!"
Paul Surugiu - FUEGO
5 decembrie 2014
Accesaţi:
 
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template