"Mă bucur că oamenii îmi acordă încredere..."


FUEGO: "De 1 martie, lansăm un cântec special..."

"Dragi prieteni, vă mulţumesc, în primul rând, că-mi sunteţi alături în fiecare zi, postând atât de multe comentarii frumoase şi pline de laude, care mă fac fericit, dar care mă şi responsabilizează, ca nu cumva să fiu vreodată sub nivelul aşteptărilor voastre.
Să ştiţi că indiferent de câte lucruri aş construi, am mereu timp să citesc ce-mi scrieţi şi să ţin cont de voi în fiecare nou proiect. Cu atât mai mult cu cât săptămâna viitoare, fix de 1 martie, lansăm un cântec special,
ce-aş vrea să fie piesa primăverii.
 Dar până atunci, azi vreau să vă spun că deşi am adunat sute de diplome, distincţii, foiţe cu aprecieri, în cei 20 de ani de cântec, de la festivaluri până la titluri mari, nu am tins către ele neapărat.
Indiferent de ce importanţă are premiul respectiv, că e de la o simplă comună sau dintr-o zonă importantă, eu mă bucur pentru un singur lucru. Că oamenii îmi acordă încredere, punându-şi în mine şi o parte din ei, văzând în muzica şi în activitatea mea, un fapt ce trebuie dus mai departe, în forma aceasta.
Spre exemplu, săptămâna trecută, după cum ştiţi, am fost făcut cetăţean de onoare al unui raion din Republica Moldova – CRIULENI.
Onoarea a fost de partea mea.
 Şi m-am oprit pe scenă câteva secunde şi, în mintea mea, m-am întrebat: "Oare am reuşit eu să fac atât de mult pentru ei, încât ei, români ca şi mine, dar din alt spaţiu, să mă considere exemplu?..."
Cert este că în duminica aceasta, cu soare ce mijeşte timid pe cer, îmi doresc să fiţi împăcaţi cu voi, aşa cum sunt eu.
Să ne auzim cu bine!
Spre noapte, vă ataşez separat şi piesele lansate ieri, ca să le puteţi asculta în voie."
Paul Surugiu - FUEGO
22 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template