FUEGO: "Azi am trăit o senzaţie unică..."


FUEGO: "Oamenii simpli m-au primit cu sufletul deschis..."

 "Azi am trăit o senzaţie unică.
E ca şi cum aş fi revenit acasă, bucurându-mă de plaiul românesc, de tabloul picturilor de vers pe care Grigore Vieru le-a transpus în poezie.
 Am cântat în Pererîta, satul natal al maestrului poeziei româneşti, şi-am văzut şi eu cum privea asfinţitul românesc de dincolo de Prut, în copilărie.
Imaginea sa stă pictată, simbolic, în fiecare colţ al localităţii şi-am trăit o senzaţie specială: am descoperit, imortalizând vorba, cum şi-a imaginat, poetic, Grigore Vieru, lumea satului în care a făcut primii paşi.
Oamenii simpli m-au primit cu sufletul deschis şi-mi doresc ca acest simbol naţional să aibă cât mai rapid finalizată casa memorială şi complexul muzeal din Pererîta.
Testamentul său va merge mai departe!
Prin poezia sa!"
Paul Surugiu - FUEGO
16 februarie 2015 

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template