FUEGO: "Ţineţi aproape prietenii adevăraţi!"


FUEGO: "Andreea şi Mihai
- spontani, nebuni frumoşi şi extrem de talentaţi"

"Cât mai avem prieteni adevăraţi pe lumea aceasta, dezinteresaţi şi sinceri, mai avem lucruri sfinte, vorba cântecului meu cel nou.
 Da, se întâmplă, deşi e din ce mai rar, pe cale de dispariţie aş putea spune, să avem în jurul nostru oameni fideli, de-o calitate morală şi profesională demnă de laudă, pe care ne putem baza şi care, la orice pas, ne arată într-un fel sau altul, cum să fim mai buni şi mai deplini.
Prietenia este asemenea vinului.
O probezi, o testezi, o savurezi şi-i descoperi efectul odată cu trecerea timpului.
Aseară am participat la un eveniment la care-am revăzut buni prieteni. Genul acela despre care ştii că îţi sunt alături, indiferent de caz, dar pe care nu trebuie neapărat să-i vezi zilnic sau să-i suni cu frecvenţă sporită.
 Ne-am şi pozat, normal, pentru că ne place să imortalizăm momentele frumoase.
Unii dintre ei sunt dansatorii mei, Andreea şi Mihai Dragnea, pe care nu mă aşteptam să-i întâlnesc acolo.
Spontani, nebuni frumoşi şi extrem de talentaţi, sunt colegii mei de la teatrul din Piteşti şi-am împărţit atâtea episoade prin turnee şi la teatru, în toţi anii aceştia.
Mai nou, deşi erau campioni, au revenit în competiţiile naţionale şi participă mâine, la categoria seniori de dans sportiv, la Cluj.
Vă spun un secret. Sunt dansatorii mei şi am garanţia că vor lua locul I ! :))))
 Ceilalţi, Cătălin şi Lavinia, şi fiica lor, Alexia, sunt o familie model, care mă bucură de fiecare dată cu vioiciunea şi înţelepciunea lor.
Vedeţi, prieteni-s pentru viaţă.
Aşa cum sunteţi şi voi.
Iar atunci când descoperiţi prietenii adevăraţi, tineţi-i aproape!"
Paul Surugiu - FUEGO
28 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template