FUEGO: "Muzica-i tăcerea mea..."


FUEGO: "Ştiu că nu voi rămâne veşnic..."

 "Om al duminicii, mă declar cotropit de bucuria
pe care liniştea clipelor mi-o pricinuiesc.
Muzica-i tăcerea mea şi simplitatea scenei îmi înalţă
noi şi noi leagăne către veşnicie.
 Ştiu că nu voi rămâne veşnic, în schimb îmi doresc ca muzica mea, ca versul pe care-l cânt să fie inspiraţie pentru cândva, într-o duminică a împlinirilor pentru totdeauna.
Cu emoţie, mă reîntorc de fiecare dată la scenă, ca un copil la glasul mamei.
 Azi am fost răsfăţat cu daruri speciale în periplul meu prin Basarabia, monumente de artă unice, despre care o să vă povestesc mai multe pe parcurs.
Printre ele, o ediţie de colecţie pentru bibliofili, ce cuprinde toată opera lui Grigore Vieru, o capodoperă cum rar ţi-e dat să întâlneşti, editată de Asociaţia Culturală "Regal D'Art".
 
Apoi am primit o monedă comemorativă şi un volum de impresii de la Raisa Vieru.
Toate într-o duminică a cuvintelor..."
Paul Surugiu - FUEGO
15 februarie 2015
 
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template