FUEGO: "Nu renunţaţi la vise, orice-ar fi!"


 FUEGO: "Am făcut tot posibilul ca visul meu să devină realitate..."

"După ce-am înţeles ce trebuie să fac în viaţa mea, toate au decurs firesc.
Am ştiut că trebuie să cânt şi-am făcut tot posibilul ca visul meu să devină realitate.
 De aici am învăţat că atunci când ne dorim ceva, trebuie musai să luptăm. Să muncim, să construim, să evoluăm, să fim oneşti şi să avem voinţă când ni se pare că toate drumurile-s închise pentru noi.
De asta pot spune că...
"TRĂIESC".
Am reuşit ce mi-am propus până acum şi cred că mai am suficient de multe în plan, încât parcursul meu să fie în continuare acea poveste frumoasă pe care mi-o imaginam când eram copil şi doream să cânt, aşa ca marii artişti de la televizor, pe scene şi să încânt lumea.
Despre asta e vorba în turneul meu din aprilie. Despre tot ce-am făcut până acum mai bun!
Cu oameni, cu vise, cu inspiraţii şi cu toată muzica ce îmi este, practic, cea mai importantă bogăţie. De pe 20 până pe 30 aprilie, colind ţara şi vă povestesc, cu cântec, istoria mea, existenţa şi parte din cele mai mari satisfacţii ale mele, izvorâte din încăpăţânarea de a da frâu liber visării, prin muncă şi determinare.
Nu renunţaţi la vise, orice-ar fi!"
Paul Surugiu - FUEGO
3 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template