FUEGO: "Aş face la fel în toate episoadele..."


FUEGO: "Ochii ne dau de gol..."

"Uneori, ni se par pozele, treceri mult prea mari prin timp şi spaţiu.
Dar ştiţi ce au ele şi nu mai avem noi?
Bucuria de a fi păstrate, de a naşte amintiri şi de a lăsa amprente lungi, cât să ajungă o viaţă întreagă.
 Pe principiul "Ştiaţi că?...", vă mărturisesc că nu-i neapărat nevoie să ne uităm în oglindă ca să vedem ce şi cum s-a întâmplat cu noi.
Iată-mă pe mine.
Perioada Flower Power.
Nu râdeţi, căci am trecut şi prin etapa aceasta.
Bentiţa, ceva muzică pop-rock şi voinţă cât încape.
Am mers doi ani la rând la Mamaia, până să ajung să câştig marele concurs realizat de TVR în anii 90 - "3 din 10 pentru un show".
Ba chiar poţi spune că aduceam şi cu ceva personaje rele din filmele vremii.
Ulterior, privind, îmi dau seama că aş face la fel în toate episoadele vieţii mele.
Aş repeta greşelile, aş încerca să reproduc succesul şi nu m-aş îmbăta cu bucuria de a fi în centrul atenţiei.
Până la urmă, fie că-s vechi, fie că-s recente, pozele transmit, prin stare şi privire, ce-i cu noi în momentul acela.
Ochii ne dau de gol."
Paul Surugiu - FUEGO
10 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template