FUEGO: "Găsesc forţa în visul meu..."


FUEGO: "Sunt entuziasmat că mă revăd cu cei pentru care...
TRĂIESC!"

 "Prieteni, de fiecare dată, înainte de a urca pe scenă, găsesc forţa în visul meu.
În bucuria de a face ce-mi place, fără să fiu constrâns de nimeni şi de nimic.
Am frici, emoţii, m-apucă şi panica uneori, dar mă împacă fermecătorul gând că vă întâlnesc pe voi, acolo, de după lumini, încurajându-mă şi aplaudând cu inima, munca mea asiduă.
În câteva ore, intru pe scenă la Piteşti.
 Joc "Testament" şi, chiar dacă am făcut de o mulţime de ori acest spectacol, tot sunt entuziasmat că mă revad cu cei pentru care ard şi trăiesc pe scenă!"
Paul Surugiu - FUEGO
12 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template