La mulţi ani, IRINA LOGHIN şi MARIA BUTACIU!


FUEGO: "Sunt fericitul posesor al unor astfel de întâlniri..."

"Azi e zi însemnată pentru folclorul românesc.
În viaţă se brodeşte astfel încât în jurul nostru, în drumul nostru, să apară oamenii potriviţi, cei care ne pot influenţa, care ne pot înălţa şi care fac în aşa fel ca lumea din preajma poveştii să fie mai frumoasă.
Eu sunt fericitul posesor al unor astfel de întâlniri.
Printre cele mai importante este cea cu doamna
IRINA LOGHIN,
a doua mea mamă.
 Azi e ziua sa de naştere şi nu-i pot dori decât să-şi păstreze mult timp vitalitatea şi să ne bucure cu ale sale comori de patrimoniu naţional.
Îi mulţumesc pentru toate sfaturile legate de meseria asta solicitantă şi pentru faptul că, dincolo de toate bucuriile nostre de pe scenă, ea îmi este aproape, ca o mamă bună.
Şi da, fiul său, în speţă eu, petrece pentru ea astăzi, aşezând-o pentru totdeauna în rândul persoanelor de aur ale acestei ţări şi ale parcursului meu, căci ea, irevocabil, mi-a schimbat destinul.

Ştiţi vorba cu un copil care
are mai multe mame?
Uite că întâmplarea face să mai am o mamă adoptivă în muzică,
după cum a afirmat ea, recent.
 Şi tot întâmplarea le-a croit în aşa manieră, încât să fie născută tot azi.
Este vorba despre o altă emblemă a cântecului popular, un monument autentic, un coleg de nădejde şi un om bun de pus la suflet –
MARIA BUTACIU.
La mulţi ani, mare doamnă a cântecului popular românesc!
România vă iubeşte şi vă mulţumeşte!"
Paul Surugiu - FUEGO
19 februarie 2015

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template