FUEGO: "Lecţiile ne şlefuiesc..."


FUEGO: "Eu... şi de asta... TRĂIESC!"

 "Oricând, la orice oră şi la orice vârstă, poţi învăţa, poţi asculta, poţi deveni mai bun, cunoscând ceea ce până acum poate că nu ştiai că există sau nu realizai
că te poate ajuta.
Eu am avut mereu dorinţa de a evolua şi de asta am acceptat cu deschidere sfaturile obiective, învăţămintele şi lecţiile venite din partea
celor care mi-au vrut binele.
Lecţiile ne şlefuiesc şi ne fac să devenim din ce în ce mai buni şi mai potriviţi cu felul în care suntem, pe zi ce trece.
Aşadar, citiţi, ascultaţi muzică, cunoaşteţi şi atunci veţi ajunge mai bogaţi.
Nu lăsaţi timpul să vă răpească acest drept.
Eu şi de asta...
TRĂIESC! "
Paul Surugiu - FUEGO
9 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template