FUEGO: "Împlinit, voi putea exclama simplu..."


 "TRĂIESC!"

"Trecut-au anii peste noi şi-am învăţat că toate se schimbă.
Uitându-mă la ipostaza asta, îmi dau seama că timpul nu s-a jucat cu mine şi că oricât ar încerca să ne facă intrigi dintre cele mai ghiduşe, nu reuşeşte să ne răpească sentimentele, dorinţa de a fi mai buni.
Cu inocenţa la pachet, prin 2000, făceam şedinţa aceasta foto, urmând ca mai apoi să lansez un album ce avea să fie prin topurile vremii şi pe la posturile de specialitate.
 În mine "ardea" focul latin puternic şi nu îmi imaginam că peste ani, muzica mea va deveni un balsam pentru cei ce iubesc şi au nevoie de melodicitate.
A fost etapă pe care o rememorez de fiecare dată cu plăcere, cu bucuria celui ce în timp a ajuns să-şi depăşească propriile aşteptări.
Despre mine şi despre aceşti ani vom cânta atunci când - împlinit, pe scenă, în faţa voastră, în aprilie, în turneul de primăvară, voi putea exclama simplu – TRĂIESC!"
Paul Surugiu - FUEGO
4 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template