FUEGO: "Londra m-a temperat..."


FUEGO: "Cât de frumoşi şi speciali sunt românii!"

 "Uneori, e nevoie de un moment de relaxare pentru a reuşi să capeţi discernământul de a privi cu forţă către viitor.
Şi uite aşa găsesc eu locuri pe care le-am văzut cândva, de fiecare dată, altfel.
Până la urmă, noi suntem cei care acordăm înţelesul preferat fiecărui spaţiu care-şi deschide braţele şi cultura pentru cei ce vor să o cunoască.
Ştiţi c-am păşit prin Londra recent. Nu-i la fel ca acum câţiva ani.
N-am apucat să mă întâlnesc cu regina, în schimb m-am bucurat de liniştea oferită de agitaţia oraşului.
Paradoxal, de data asta, Londra m-a temperat şi mi-a oferit inspiraţie ca să revin unde-i cel mai bine, şi anume acasă, ca să compun, să am noi şi noi idei pentru voi.
Până în aprilie, la turneul naţional "TRĂIESC", ce începe pe 20 aprilie, treptat, veţi avea o mulţime de surprize.
Dar cum Londra mi-a lăsat acum un rest pe care trebuie neapărat să-l clarific pe 7 martie, mă întorc, pentru a petrece muzical şi pentru a le arăta tuturor cât sunt de frumoşi şi speciali românii, câte avem de spus şi ce muzică pe cinste avem noi.
Dovada le-o oferim chiar de azi, cu un cântec de dragoste, scris de maestrul Kerestely, numai bun pentru începutul primăverii."
Paul Surugiu - FUEGO
26 februarie 2015

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template