FUEGO: "Vieru reprezintă desăvârşire..."


 FUEGO: "Îi aştept cu drag pe basarabeni..."

"Cert este că Basarabia e Vieru, aşa cum, pentru mine,
Vieru reprezintă desăvârşire.
El mi-a aşezat versul în glas, dând aripi inspiraţiei mele de a cânta înaltul, de a cânta cu patos limba română.
 M-a ajutat să-mi interpretez măreţ existenţa, m-a iubit ca pe propriul său fiu, oferindu-mi onoarea şi responsabilitatea de a duce mai departe visul său – visul unei Românii Mari în cântec.
Tocmai de asta îi aştept cu drag pe basarabeni, cei care m-au făcut de atâtea ori să fiu mândru că sunt artist şi că am parte de un asemenea public, să fie părtaşi ai unei poveşti despre tot ce-i înalt şi măreţ pe această lume.
Totul prin poezia lui Vieru, pe care am bucuria de a o duce şi în locul său de baştină, la Pererîta, pe 16 februarie.
De asta am zis mereu că sunt un răsfăţat al scenei şi-al publicului.
Şi vă mulţumesc tuturor că-mi daţi ocazia de a juca teatru!"
Paul Surugiu - FUEGO
13 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template