FUEGO: "Cred că asta mă defineşte..."


FUEGO: "Teatrul e o lume a caracterelor, a emoţiei..."


"De zor am căutat prin colecţia de poze, pentru a găsi ceva din perioada în care absolvisem Facultatea de Teatru.
Şi asta pentru că am fost inspirat şi, în acelaşi timp, împăcat cu filmul ce a luat azi-noapte, marele premiu la "Oscar" 2015 - "Birdman" sau VIRTUTEA NESPERATĂ A IGNORANŢEI, o producţie pe care v-o recomand cu drag, ce prezintă condiţia actorului de film comparativ cu cea a actorului de teatru, într-o idilică dramă despre cum poţi decade dacă nu ştii să-ţi manageriezi corect succesul.
Aşa mi-am amintit de mine în momentul în care, pasionat fiind de teatru, a trebuit să aleg oarecum între muzică şi scena dramatică.
Hotărârea a venit de la sine şi, sincer, poate că a fost decizia cea mai bună.

Am jucat tot felul de roluri în timpul facultăţii şi mi-am dat seama că în viaţă trebuie să alegi ceea ce te face să te bucuri neasemuit atunci când te trezeşti dimineaţa, te uiţi în oglindă şi te descoperi pe tine.
Eu artist m-am văzut dintotdeauna şi cred că asta mă defineşte.
Teatrul e o lume a caracterelor, a emoţiei, o zonă pe care îmi place să o descopăr.
Tocmai de asta vreau ca spre finalul anului acesta, să mă joc iar cu teatrul şi muzica şi să vă dăruiesc ceva pe măsură."
Paul Surugiu - FUEGO
23 februarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template