FUEGO: "Cât mai aveţi părinţi..."


"... trebuie să le fiţi sprijin şi echilibru!

"Iată ce am descoperit eu azi!
Accesaţi:
Vă mărturisesc că mama este cea mai dragă fiinţă mie.
Îmi găsesc bucuria şi forţa de a merge mai departe prin ea.
Deşi stă mai mult cu mine de când tatăl meu a plecat către stele, mă reîntorc, într-adevăr, cu drag, acasă.
Acolo unde întotdeauna a rămas acasă, indiferent de locurile
în care m-au purtat paşii.
În Turda oamenilor calzi şi deschişi la suflet, în Ardealul istoric încărcat de farmecul unor ani trecuţi.
 Prietenii şi vecinii ce au rămas acolo, pe care îi preţuiesc cu aceeaşi intensitate, îmi sunt punte către perioada adolescenţei, în care visam să fac lucruri mari,
să cânt, să dăruiesc.
Atât timp cât mai aveţi părinţi, trebuie să le fiţi sprijin şi echilibru,
până nu va fi prea tarziu."
Paul Surugiu - FUEGO
30 septembrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template