FUEGO: "Am descoperit un om minunat..."


 FUEGO:
"ZINAIDA JULEA - un taifun muzical, un caracter înalt,
o voce inconfundabilă..."

 
 "Anul 2012 a fost unul în care am încercat trăiri unice pentru un artist.
A fost momentul în care am simţit că misiunea mea ca interpret, ca persoană ce apare în spaţiul public, făcând ceea ce-i place cu adevărat, artă, este una mai presus decât mi-am putut imagina eu.
Am primit cu onoare distincţia de
"ARTIST AL POPORULUI REPUBLICII MOLDOVA",
chiar de ziua mea, prin decret prezidenţial, oferit de preşedintele Nicolae Timofti.
Iar eu, în Basarabia, mă simt ca acasă.
Acolo am descoperit preţuirea faţă de poezie, prin colaborarea cu maestrul Grigore Vieru şi am avut bucuria de a fi pe aceeaşi scenă cu legende adevărate ale muzicii autentice, ale tuturor românilor.
Una dintre acestea este marea
ZINAIDA JULEA.
Un taifun muzical, un caracter înalt, o voce inconfundabilă, cu o cariera pe măsură.
Vă mărturisesc că am fost oarecum timorat la început, gândindu-mă la tot ce a construit în drumul său, dar cu toată inima am descoperit un om minunat, alături de care am cântat până la ultima suflare pentru publicul nostru.
În cadrul spectacolului meu anual de la Chişinău, am dat naştere
unei piese la care ţin enorm,
"SORA MEA DE PESTE PRUT".
Acompaniaţi fiind de Orchestra Municipală a Primăriei Chişinău, condusă de virtuoşii fraţi Vasile şi Vitalie Advahov, am cântat pentru ambele maluri ale Prutului, o piesă imn, ce poartă semnătura mea ca muzică, textul aparţinându-i textierei Carmen Aldea Vlad.
Mai mult decât transmit aceste imagini nu am ce să vă spun. Vă las să vă bucuraţi de una dintre cele mai dragi şi onorante colaborări ale întregii mele activităţi, de care sunt mândru -
ZINAIDA JULEA - REGINA MUZICII BASARABENE."
Paul Surugiu - FUEGO
19 septembrie 2014
Accesaţi:

"Săptămâna trecută vă povesteam de felul în care m-am simţit când am cântat cu marea Zinaida Julea.
O provocare pentru mine, artist de muzică uşoară, pop.
Ne-am întâlnit de multe ori pe scenă, dar cel mai bine ne-a stat sărbătorind şi făcând muzica să răsune".
Paul Surugiu - FUEGO
28 septembrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template