27 septembrie 2014 - FUEGO la Antena 1

 FUEGO: "Îl apreciez pe Gheorghe Gheorghiu;
e un artist emblemă..."

"A fost o plăcere să pot participa
la această emisiune.
Apreciez munca celor care, din talentul lor multiplu, fac performanţă.
Mă bucur că am cântat celebra piesă a lui Gheorghe Gheorghiu –
"UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E."
E un cântec reprezentativ al tuturor îndrăgostiţilor, având acea sensibilitate specifică lui Gigi Gheorghiu în toate cântecele sale.
L-am ales pe el pentru că îl apreciez, pentru că e un artist emblemă şi pentru că, în opinia mea, muzica românească, ce e parte din mine, din toată activitatea mea, încă de la începuturi, înseamnă şi Gheorghe Gheorghiu şi ale sale şlagăre.
Cu siguranţă există multe poveşti ce au coloană sonoră piesa aceasta.
Şi ale mele cântece sunt din aceeaşi zonă romantică, aşa că provocarea de a fi pentru câteva minute Gigi Gheorghiu m-a inspirat, având satisfacţia că am reinterpretat o piesă de succes.
Dacă am jucat bine, puteţi spune doar voi..."
Paul Surugiu - FUEGO
27 septembrie 2014


La "Te cunosc de undeva", a cântat şi Fuego, mai exact Florin Ristei, care l-a imitat pe Paul Surugiu, interpretând piesa
"Ca românul nu e pe lume niciunul".
"Mulţi m-au imitat! Unii au încercat să iasă în evidenţă exagerând inutil, alţii au fost simpatici. Florin Ristei, în schimb, a făcut show de calitate şi împreună ne-am distrat, încingând o horă pe cinste. Ba chiar am cântat şi în duet. Eu cu mine!"
Paul Surugiu - FUEGO
26 septembrie 2014
Click:

 Tot în cadrul acestei emisiuni, Fuego a povestit ce a simţit când l-a ascultat pe Pepe interpretând, la o emisiune a Antenei 1, "piesa care s-a parodiat, de nu-mi mai trebuie să împodobesc bradul o sută de ani de-acum încolo".
Click:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template