FUEGO: "Am trăit şi-am adunat amintiri..."


FUEGO:
"Am luptat, am suferit şi înfrângeri, dar am satisfacţia enormă că nu am făcut compromisuri..."

"Am trăit şi-am adunat tot felul de amintiri pe parcursul călătoriei pe drumul visului meu ajuns la maturitate – muzica.
N-a fost simplu. Nicidecum.
Am luptat, am suferit şi înfrângeri,
dar am satisfacţia enormă că nu am făcut compromisuri.
Atunci când crezi în ceva şi-ţi place, dorindu-ţi cu tot sufletul să faci performanţă, povestea devine mai uşoară.
Cânt de când mă ştiu.
Am avut emoţii pe scene mari, în faţa a mii de oameni.
Am simţit bucuria oamenilor simpli, ce văd în noi, artiştii, adevărate stele.
Dar dintre toate, cea mai puternică şi semnificativă confirmare a muncii mele a venit în 2012. Într-adevăr, mi-am pus tot sufletul pe tavă atunci când am început să cânt în Basarabia, să-l cânt pe Grigore Vieru şi să am două spectacole anuale majore. Dar de acolo, până la onoarea de a fi numit
"ARTIST AL POPORULUI",
cea mai importantă distincţie în stat, părea un drum destul de lung.
De ziua mea, 23 august, în 2012, prin decret prezidenţial, am primit titlul. Decorarea şi decernarea au venit ulterior, după spectacolele aniversare pe care le-am susţinut la Palatul Naţional din Chişinău.
Da, emoţiile şi-au spus cuvântul!
Da, am fost onorat să ştiu că din acel moment, toată activitatea mea de susţinere a limbii române dintre cele două maluri ale Prutului, devine o misiune.
Peste toate, în sală se aflau 30 de dascăli, luptători pentru drepturile românilor, ce au predat cu riscurile asumate, în limba română. Le mulţumesc pentru asta, pentru toată dragostea arătată!"
Paul Surugiu - FUEGO
23 septembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template