FUEGO: "Când ne simţim mohorâţi..."

"... găsim alinare în muzică..." 



"Cred că atunci când ne simţim mohorâţi, găsim alinare în muzică, în oamenii dragi, în amintirile noastre, în tot ce ni se părea odată nesemnificativ.
Spre exemplu, eu aşa îmi găsesc inspiraţia. Gândindu-mă la toate momentele importante ale vieţii mele, la bucurii şi la tristeţi, într-o toamnă alături de care mă simt minunat.
A se menţiona că toamna a fost şi martorul celor mai importante şi semnificative episoade ale drumului meu.
Pentru voi, pentru un start de weekend în care muzica bună să vă fie alături şi amintirile tomnatice să vă revină, propun să ne reamintim de un cântec drag mie.
E vechi. Prin 2002 îl lansam.
S-a bucurat de succes atunci. A fost pe radio şi la televiziunile muzicale.
Voi nu l-aţi uitat şi fiecare manifestare de-a mea, în special la Chişinău, trebuie sa cuprindă în playlist şi piesa
"EU NU TE-NTREB".
Mă regăsesc în acest cântec, cu atât mai mult cu cât poartă semnătura mea."
Paul Surugiu - FUEGO
27 septembrie 2014
 
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template