27 septembrie 2014 - FUEGO la Antena 1


FUEGO - invitat al emisiunii
"Te cunosc de undeva"

"Întotdeauna am răspuns afirmativ și am fost deschis provocărilor care pun umorul în prim-plan, atunci când acesta e conturat decent,
fără epatări și exagerări.
Așa se va întâmpla și mâine seară când voi fi prezent în cadrul show-ului
"TE CUNOSC DE UNDEVA".
Voi încerca, în joacă, să-i jurizez pe cei care fac o muncă titanică, interpretând personaje dificile.
 Tot în joacă, îl voi readuce pe Gheorghe Gheorghiu în emisiune, interpretând una dintre cele mai frumoase piese de dragoste din muzica românească.
Şi pentru ca atmosfera să fie completă, va cânta și Fuego. Nu eu, ci Florin Ristei, care mă va imita și care va interpreta piesa
"Ca românul nu e pe lume niciunul".
Promo "Te cunosc de undeva" 
Mulți m-au imitat! Unii au încercat să iasă în evidență exagerând inutil, alții au fost simpatici. Florin Ristei, în schimb, a făcut show de calitate și împreună ne-am distrat, încingând o horă pe cinste. Ba chiar am cântat și în duet. Eu cu mine!
 A fi artist înseamnă a reuși să te transpui în diverse stări, a fi capabil de a realiza și a cânta orice, cu simț de răspundere, asumat. Lucrurile stau diferit atunci când vrei să păcălești și să transformi munca cuiva într-o parodie ieftină.
 Vă mărturisesc că m-am simțit minunat și vă invit pe toți să urmăriți mâine seara, începând cu ora 20.30, spectacolul transformărilor -
"Te cunosc de undeva", numai la Antena 1."
Paul Surugiu - FUEGO
26 septembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template