21 septembrie 2014 - FUEGO la Tomşani


FUEGO - recital la
"Zilele comunei"


În după-amiaza zilei de duminică,
21 septembrie a.c., FUEGO a fost prezent în localitatea prahoveană Tomşani, acolo unde a susţinut un recital extraordinar, în calitate de invitat special, în cea de-a doua zi a manifestărilor organizate cu prilejul
"Zilelor comunei" - ediţia 2014.
Sursă foto: FB Faxmedia Fest

"Tot timpul, la manifestările la care am onoarea de a participa, am parte de întâlniri inedite, de momente unice, pe care nu am cum să le uit.
Şi am mai spus-o şi-o voi spune mereu – bucurie mai mare decât aceea de a cânta pentru românii tăi, nu există.
Cu sau fără tricolorul la piept, eu sunt român şi mă simt român doar văzându-i pe alţii de felul în care se bucură de muzica românească.
Astăzi, la un concert în Prahova, în Tomşani, mi s-a confirmat din nou acelaşi lucru. Românii iubesc România, indiferent de ce se spune. Şi îşi iubesc artiştii!"
Paul Surugiu - FUEGO
21 septembrie 2014



Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template