"STEAUA MEA" - album de autor

"Dragii mei,
În luna mai a acestui an am avut plăcerea şi bucuria de a lansa un album de colecţie. Cel care a pus sub semnul onoarei colaborarea dintre mine şi maestrul Jolt Kerestely.
Ce-aş putea să spun decât că e copleşitor să interpretezi aceste piese minunate?
Albumul de autor
"STEAUA MEA",
venit la ceas aniversar pentru maestrul Kerestely, este poate, materialul care mă împlineşte, care e construit pe profilul meu şi care cuprinde câteva din cele mai frumoase piese ale activităţii mele.
Iar pe cei care nu l-aţi descoperit, vă invit să o faceţi. Şi nu pentru mine, nici pentru nea Joly, ci pentru muzică, pentru că "STEAUA MEA" celebrează la cel mai înalt mod muzica romantică românească."
Paul Surugiu - FUEGO
16 septembrie 2014
 
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template