FUEGO: "Am fost şi sunt încă fan Tina Turner..."


 FUEGO: "Am toată stima pentru cei care ştiu
când şi cum să spună stop..."

"Dimineaţa m-a trezit pe acordurile unui cântec vechi, cu aromă de învingător -
"SIMPLY THE BEST".
Şi mi-am adus aminte cum, în copilărie, aş fi dat orice să mai pot auzi o piesă cu ea, să pot avea un disc.
Da, am fost şi sunt încă fan Tina Turner!
În perioada aceea, aveam discurile ei din Ungaria, luate cu greu, cu mari sacrificii, de mama, care făcea drumuri frecvente acolo şi care, la rândul ei,
era înnebunită după Tina.
Ce găseam noi, oare, la Tina, în condiţiile în care nu apucasem încă
să vedem un concert live?
Ceea ce cred şi acum cu ardoare. Că are o putere în interpretare ca nimeni alta. Că fondul nativ a fost dezvoltat cu brio pentru a crea o artistă desăvârşită. Şi că piesele sale au devenit puncte de reper pentru fiecare interpret din întreaga lume, care şi-a dorit măcar o mică parte din succesul ei.
După ani, visul şi dorinţa de a o vedea pe Tina mi s-au îndeplinit. Şi nu oricând, ci în ultimul ei turneu, cel din 2009. Am fost în Finlanda. Tina, la 70 de ani, arăta demenţial. Şi cânta la fel.
E un punct de reper pentru tot ce înseamnă muzică pop în lumea toată. E mai mult decât o industrie. E o forţă ce poate face show ca nimeni altcineva.
Un show complet!
Am luat şi autograf, întreaga colecţie de materiale discografice având-o deja.
Nu ştiu de ce, dar Tina a fost mereu pentru mine, numele cel mai mare din întreaga muzică. Ba chiar puţină lume ştie că, la începuturile mele, prin anii '95-'97, am imprimat nişte piese pop-rock, cu influenţe din muzica Tinei Turner.
Chiar şi la final, Tina ne-a uimit, retrăgându-se în glorie. Am toată stima pentru cei care ştiu când şi cum să spună stop.
La timp, cât publicul îi ştie la fel de mari ca şi până atunci."
Paul Surugiu - FUEGO
26 septembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template