28 septembrie 2014, ora 20.00 - FUEGO la Favorit TV


FUEGO: "Să vă iubiţi şi să vă respectaţi părinţii!"

"Duminică seara vă aştept din nou la
FAVORIT TV,
la o nouă ediţie a emisiunii mele,
"FAMILIA FAVORIT".
 Noul sezon se apropie rapid. De pe 12 octombrie vom începe cele cinci gale speciale, pentru a celebra cei şase ani de când ne construim povestea, în care parte dintre cele mai importante valori ale României vor primi trofee şi ne vor oferi un regal al artei autentice.
Vă garantez că va fi ceva spectaculos.
Dar săptămâna aceasta, vă oferim momente de aur din cei şase ani.
Acum sunt în prim-plan părinţii.
De ce? Căci ei ne sunt icoane şi sunt cele mai importante ființe de pe lume pentru noi, copiii lor.
La rândul nostru, suntem oglinda lor, iubirea şi tot ce au mai scump şi mai preţios.
Pierzându-l pe tata, mi-am dat seama că fără părinţi, indiferent de culmile pe care ne poartă destinul, am fi mult mai trişti şi mai goi. Vitregiţi oarecum de o bucurie unică, pe care o putem trăi doar din privirea lor.
Să vă iubiţi şi să vă respectaţi părinţii, un bun veritabil, atât timp cât vă pot îmbogăţi cu prezenţa, cu umbra, cu vorba, sfatul şi vocea.
Eu am cântat pentru şi despre părinţi.
Şi e onorant să aşezi aceste cuvinte pe muzică."
Paul Surugiu - FUEGO
24 septembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template