FUEGO are Facebook oficial


Se pare că toamna vine cu tot felul de surprize din partea lui Fuego.
Artistul şi-a deschis o pagină oficială de Facebook, vrând să creeze împreună cu toţi cei care-l iubesc şi-l apreciază, un colectiv unit de prieteni, în care sa poată împărtăşi toate noutăţile carierei sale, amintiri, momente unice, precum şi oameni minunaţi, din locuri la fel de frumoase.
Aşadar, vă invităm pe toţi să-i daţi "LIKE".
Puteţi găsi pagina tastând
FUEGO MUSIC Official
- https://www.facebook.com/pages/FUEGO-MUSIC-Official/573707769422910
Această pagină îi aparţine artistului, iar materialele prezentate şi promovate aici au caracter oficial şi poartă, atunci când este cazul, semnătura artistului FUEGO.


"Dragii mei,
Începând de astăzi, mă puteţi găsi, în mod oficial, şi pe Facebook.
Vă invit, aşadar, pe toţi cei care iubiţi şi apreciaţi muzica mea, să fim împreună, să descoperiţi cele mai noi şi mai interesante proiecte ale activităţii mele, surprize, locuri şi oameni minunaţi.
Aceasta este pagina mea oficială şi cred că putem forma împreună o mare familie în care să ascultăm muzică bună, să preţuim valorile româneşti şi, nu în ultimul rând, să creăm şi să împărtăşim poveşti dintre cele mai captivante."
Paul Surugiu - FUEGO
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template