FUEGO: "Tehnologia ne-a furat din fericire..."


FUEGO: "Scrisorile de cândva păstrau legăturile..."

"Ce bine era când ne scriam scrisori, când adăugam o fărâmă de sentiment în acele rânduri pe care ne chinuiam să le formulăm.
Am pierdut din bucuria descoperirii.
Cândva, scrisorile ascundeau, după litere, emoţii pe care le simţeai, le vedeai din tremuratul scrisului.
Acum totul e pe repede înainte.
Nu mai vorbim nici la telefon.
 Ne aruncăm câteva vorbe, multe din ele scrise greşit, pe un e-mail, fără a simţi nevoia să fim sinceri sau să ne gândim cu adevărat la cei cărora
le transmitem gânduri.
Scrisorile de cândva păstrau legăturile, aveau un oarecare farmec şi mister şi erau, în acelaşi timp, un exerciţiu al imaginaţiei.
Cât ne chinuiam să găsim noi formulări, să scriem caligrafic şi să nu greşim ceva pentru a nu rescrie din nou.
Nu ştiu cât s-ar mai citi acum scrisorile, dar am certitudinea că undeva, printre rânduri, nostalgia noastră, a celor ce-am crescut cu metodele clasice de comunicare, va rămâne intactă.
Am găsit acum câteva zile ceva asemănător cu ale voastre comentarii frumoase de pe Facebook, pe care le citesc zilnic şi care mă bucură.
Scrisori.
Gânduri de admiraţie aşternute pe hârtie de la fanii mei.
Le-am citit şi mi-am dat seama că tehnologia nu doar că ne-a transformat,
ne-a şi furat din fericire.
În ton cu scrisorile, o capodoperă a maestrului Kerestely,
pe versuri de Marian Stere, vă ofer azi..."
Paul Surugiu - FUEGO
13 martie 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template