FUEGO: "Nu mi-am aranjat niciodată gândurile..."


FUEGO: "Am considerat mereu că trebuie să muncesc..."
 
"Azi vă propun să ne gândim la visele noastre.
Cum ni le-am planificat şi cum am luptat ca ele să ajungă să fie realităţi?
Eu nu mi-am aranjat niciodată gândurile, făcându-mi ţeluri irealizabile. Am considerat mereu că trebuie să muncesc, să evoluez, să învăţ de la oamenii care mi-au oferit şanse şi, ulterior, să ajung să spun că visul meu prinde contur.
 Am vrut să cânt şi, chiar dacă uneori am întâmpinat piedici, am ţinut cu ardoare de dorinţa de a fi printre cei buni.
Nu trebuie să renunţaţi atunci când totul pare fără ieşire.
Determinarea e bună, chiar dacă a ajuns să fie o redută
ce poate fi câştigată cu greu.
La începuturi, când eram copil şi-mi doream să cânt, existau şi persoane care nu-mi acordau credit, considerând că nu voi putea izbuti. N-am luptat neapărat să le demonstrez ceva, dar aş vrea să le pot mulţumi acum, pentru că m-au ambiţionat."
Paul Surugiu - FUEGO
12 martie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template