FUEGO: "Să ştii că te-am păstrat în suflet!"


FUEGO: "Uneori, hazardul răpeşte tot ce-i mare şi frumos..."

"Laura Stoica,
te-am cunoscut târziu şi te-am pierdut când începeai să străluceşti cu adevărat.
 De 9 ani, atâţia se împlinesc de când ai plecat, ne întrebăm ce-ar fi fost dacă nu se întâmpla sau cum ar fi fost dacă nu era acel moment.
Cred că ai fi fericită azi să ştii că noi te-am păstrat în suflet, că-ţi ascultăm şi promovăm muzica şi că românii te apreciază ca pe o legendă.
Prieteni, despre Laura pot povesti multe.
Despre intensitatea artistică, despre voce, activitate, putere, calităţi, melodii, dezamăgiri şi fericiri la un loc.
Dar e absolut impus să vă spun că era un foc ce ardea decent,
căci bunul simţ îi era prieten bun.
Avea măsură, avea tot ce-i trebuie pentru a te face să te apropii de ea din primele minute, fie că erai om simplu, artist la început de drum sau vreun star consacrat.
Uneori, hazardul răpeşte tot ce-i mare şi frumos, aşa cum te-a luat şi pe tine.
Pentru mine rămâi cu aceeaşi figură pe care-am cunoscut-o în Kuwait, în ultimul tău turneu, una pe care-o rememorez ori de câte ori mi-e greu.
Laura Stoica, azi răsună muzica ta în difuzoarele noastre şi n-ar fi rău să ne vezi, dându-ne o parte din steaua ta.
Laura, rămâi cu bine, şi zi de zi, glasul tău să oprească "actorul grăbit", din "steaua ta", "dând curajul de-a trăi" în "focul" ce te-a făcut "mai frumoasă", "în singurătatea" din care ai strigat că "nu-i nimic".
"Cartierul cântă rock", cântă Laura Stoica, căci "doar tu" i-ai dus "direct spre Rai".
De azi, Marcel Dragomir vine lângă tine, să-ţi compună.
"Dă, Doamne, cântec" pentru ei!"
Paul Surugiu - FUEGO
9 martie 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template