FUEGO: "Le mulţumesc celor ce-mi sunt echilibru..."


FUEGO: "Voi când aţi mulţumit ultima dată?"

 "Dacă n-am primi şanse pentru a creşte, pentru a străluci, pentru a ne dobândi destinul, n-am fi la fel.
Potecile s-ar împotmoli şi sigur lumina viselor noastre ar păli.
De asta trebuie să spunem
MULŢUMESC!
Pentru tot!
Şi-i uneori atât de simplu să aruncăm cu-această vorbă!
Eu le mulţumesc zilnic celor ce-mi sunt echilibru, celor ce mi-au influenţat parcursul, vouă şi educaţiei ce nu mi-a dat oarecum voie să mă abat.
"Mulţumesc!" este cea mai simplă formă pentru recunoştinţă,
respect şi răsplată a eforturilor.
Voi când aţi mulţumit ultima dată?
Pentru că e început de săptămână, plină de reuşite, propun să ne delectăm cu un cântec mai vechi de-al meu, creat de Şerban Georgescu,
care e într-o stea şi căruia îi mulţumesc."
Paul Surugiu - FUEGO
30 martie 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template