FUEGO: "În inima Londrei există un loc..."


FUEGO: "Când ajungem departe, începem să preţuim mai mult ce-nseamnă acasă..."

 "Ştiţi cum e acel moment în care eşti departe de casă şi de ţară şi simţi că eşti fix acasă?
Ei bine, în inima Londrei, există un astfel de loc, unde gastronomia este ridicată la rangul de artă, iar gustul mâncării bate cu mult locaţiile tradiţionale din România.
La "Crystals of London", eticheta se ţine cu spirit românesc.
Mâncarea-i bună de nu-ţi mai vine să pleci până ce nu încerci toate preparatele, atmosfera e specifică nouă, iar românii din Londra fac petreceri de care ajung să se mire până şi britanicii.
 Ieri am fost acolo la un eveniment în care am avut bucuria de a descoperi că românii plecaţi ştiu să se distreze româneşte, aşa cum poate nu o fac cei de aici, din ţară.
Au jucat cu foc şi-am prelungit sărbătoarea dedicată zilei de 8 martie, până în zori.
M-am simţit undeva, într-un colţ de Românie, unit, cu o inimă mare.
Vedeţi voi, poate atunci când ajungem departe, începem să preţuim mai mult ce-nseamnă acasă, ce-nseamnă gustul tradiţional şi muzica autentică.
Prietenii mei, Maria și Adi, cei ce ţin stindardul românesc viu la "Crystals of London", m-au primit cu pâine şi sare şi uite aşa, nici nu mi-am dat seama dacă eram la Londra sau în Moldova, Ardeal sau Oaş, sau vreo zonă românească.
 Pozele frumoase de mai jos au fost realizate de un alt român talentat, care face performanţă în Anglia, Mihai (a.k.a. Mike), căruia îi mulţumesc.
 Aşadar, eu n-am fost în Marea Britanie...
Am fost acasă, în România din inima Londrei!"
Paul Surugiu - FUEGO
8 martie 2015
Accesaţi: FUEGO - "Românul"
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template