FUEGO: "Datorită lor suntem ce suntem..."


FUEGO: "Pe tatăl meu nu aveai cum să nu-l îndrăgeşti..."

"Au trecut 5 ani de când nu-i mai pot auzi vocea, de când nu-mi mai poate oferi sfaturi, de când nu pot să mă bucur cu adevărat de fiecare succes.
 5 ani de când s-a stins o parte a copilăriei mele, un motiv de-a continua, omul căruia îi datorez ce sunt, tatăl meu, căci el şi mama şi-au pus toată viaţa şi devotamentul în slujba mea şi-a realizării mele.
Vedeţi, timpul trece, vindecă rănile, noi o luăm de la capăt şi ajungem oarecum să ne detaşăm de durere, de obişnuinţă, rămânând cu amintirile.
Dar imaginea şi toate acele frânturi de sentiment
nu le poate fura nimeni vreodată.
Despre tatăl meu pot să vă spun că era tipul acela de om pe care nu aveai cum să nu-l îndrăgeşti. Te captiva şi avea un umor şi-o spiritualitate
cum rar se întâmplă să vezi.
Îmi pare rău că nu am apucat să-i spun mai mult cât îl respect, câte îi datorez şi că îmi e icoană. Da! Părinţii ne sunt adevăratele icoane şi datorită lor suntem ce suntem, cum şi noi trebuie să-i facem pe ei să fie ce sunt datorită nouă!
Am mai spus-o, dar vreau de fiecare dată să o repet. Oricât de stresantă ar fi viaţa, oricât de multe probleme am avea, nu trebuie să ne trecem părinţii şi bunicii la capitolul "şi altele", căci se vor duce şi-atunci va fi prea târziu.
Dragă tată, rămâi cu bine!
Eşti încă aici!"
Paul Surugiu - FUEGO
11 martie 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template