FUEGO: "Israelul luat la pas... e o încântare..."


FUEGO: "Aici se face muzică bună..."

 "Cum toate proiectele mari ies aşa cum îţi propui, dacă ai suficiente pauze, am zis c-ar fi relaxant şi reconfortant să-mi pun ordine în gânduri într-o scurtă, dar folositoare vacanţă, în Israel.
Spectacolul
"TRĂIESC!",
ce debutează pe 20 aprilie, îmi cere musai sa fac un refresh.
Idei multe am adunat deja, inspirat fiind de frumuseţile acestor locuri. Pe lângă capitolul spiritualitate, ma bucur să descopar în Israel un peisaj colorat, cu poveşti şi istorii ale mai multor civilizaţii.
Luat la pas, e o încântare, putând sa mă delectez atât cu mare, cât şi cu munte, cu lumi de ieri, dar şi inovaţii din prezent!
Fiecare loc din lumea asta fermecătoare are un ceva al său, pe care trebuie să-l găseşti, într-o linişte a frumuseţilor.
 Mic secret - după ce am ascultat de câteva ori radiourile locale, zic că aici se face muzică bună, cu melodie şi influenţe tradiţionale, lucru pe care noi începem să-l pierdem din ce în ce mai mult.
Aşadar, pregătit pentru voi, adun poveşti pe care am să vi le împărtăşesc."
Paul Surugiu - FUEGO
31 martie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template