FUEGO: "Parcă am refăcut poveştile copilăriei..."


FUEGO: "Mi-am adus aminte de zilele
în care traversam timpul..."

 "Dragu' mi-i în România mea!
Zău că sunt fascinat de fiecare drum parcurs în ţara asta mândră. Păcat e, însă, că uneori nu-şi poate arăta semeţia pe deplin.
Revenind acasa, în Transilvania de poveste, am refăcut, parcă, poveştile copilăriei şi mi-am adus aminte de zilele în care traversam timpul,
gândindu-mă la marile scene.
Azi, de pe ele, gândul mă reîntoarce la vremea în care-alergam printre vise.
Pe drum, zăbovind la poalele Apusenilor, am descoperit ce minuni au creat saşii români pe pământul de mii de ani al dacilor.
 Popasuri în care n-ai cum să nu simţi influenţa vremilor şi-a civilizaţiei. Şi, sincer, Apusenii trebuie neapărat străbătuţi, căci ascund, în înălţarea lor către seninul veşniciei, nenumărate locuri pe care nu le-ai mai văzut în alte părţi.
 Şi, ca sa închei pe notă muzicală, va las în compania muzicii care mă descrie pe mine şi România mea!"
Paul Surugiu - FUEGO
18 martie 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template