FUEGO: "Am nevoie de un consult avizat..."


FUEGO: "Îi prescriu psihologului viaţă îndelungată..."

"Aseară, m-am prezentat la el,
"PSIHOLOGUL MUZICAL",
Andrei Partoş, într-o noapte a cântecului românesc.
După 20 de ani de activitate pe scena românească, cred că am nevoie de un consult avizat şi interactiv şi m-am simţit minunat.
Lăsând gluma la o parte, spun că-i o încântare pentru mine să pot veni în emisiunea ce promovează frumosul din arta românească, în locul în care muzica-i la loc de cinste.
Nu se putea, oarecum, să nu avem şi prescrieri.
Aşa că, de data aceasta, cu risc asumat, îmi permit umil să-i prescriu psihologului viaţă îndelungată, unde şi frecvenţe pozitive către românii care au nevoie de melodie şi de radio făcut cu simţ de răspundere.
La toate acestea adaug şi dorinţa mea de a reveni.
Cele câteva ore sunt prea scurte!"
Paul Surugiu - FUEGO
21 martie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template