FUEGO: "Azi am un nou indiciu pentru voi..."


FUEGO: "Lansez un album din care veţi înţelege de ce spun că...
TRĂIESC..."

"Uitându-mă la vremea de afară, mă gândesc, totuşi, că ar trebui să încep serios să cânt colindele mele, pentru că iarna, în ruptul capului, nu vrea să renunţe la noi. Bradul îl lăsăm pentru la anu', dar când te gândeşti că acum ar fi trebuit ca natura să răsară, te apucă un frig şi mai aprig.
 Eu sunt, oricum, cu gândul la primăvară şi la turneul naţional
"TRĂIESC!".
Ştiţi bine că istoria mea se va spune în întreaga ţară, într-o formă de care probabil vă era dor.
Startul îl dăm pe 20 aprilie, la Braşov, continuând ulterior cu 21 - în oraşul lui Caragiale, Ploieşti. Apoi ne va chema marea la ea, pe 22 aprilie, la Constanţa. Mai departe poposim în Galaţi, Focşani, pe 23 şi 24, şi, desigur, Iaşul celor şapte coline, pe 25 aprilie. Bacăul aşteaptă muzica mea, povestea celor 20 de ani de carieră în ramă, pe data de 26 aprilie. Bârladul şi Adjudul încheie periplul prin România, pe 27 şi 28, urmând ca pe 29 şi 30, să ajung şi în Basarabia, acolo unde sunt "Artist al Poporului", la Chişinău, respectiv Bălţi.
Biletele le găsiţi la casa de bilete a fiecărei săli de spectacol, iar dacă întâmpinaţi dificultăţi, puteţi suna la numărul 0746774204.
Azi am un nou indiciu pentru voi – lansez album.
Şi nu orice fel de album, unul de ţinută, din care cu siguranţă veţi înţelege care-s scopurile mele și de ce spun eu de atâtea luni că... "TRĂIESC".
Forma şi prezentarea vor fi unice, iar playlistul surprinzător, cu piese noi şi creaţii pe care nu le-am editat niciodată.
Printre ele, cântecul de azi.
Cu voie bună, să ne mai încălzească!"
Paul Surugiu - FUEGO
6 martie 2015
Accesaţi: FUEGO - "Vino!"
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template