FUEGO: "Răsplata muncii vine în momentul zero..."


FUEGO: "E o bucurie să ştiu că vocea mea şi piesele romantice fac petrecerea reuşită."

"Eu am luat-o înainte cu celebrarea zilei de 8 martie, cântând de zor femeilor, eterne mistere.
 Aseară, la un eveniment remarcabil dedicat lor şi împlinirii a 65 de ani de la înfiinţarea Companiei de Librării Bucureşti, aproape că m-au acaparat. Abia am reuşit să scap şi, drept răzbunare, le-am provocat prin cântec, la joc, la hore, făcând o atmosferă cu adevărat demnă de un chef de neuitat.
M-aşteaptă două zile "grele", dar ce să-i faci, pentru mine e o bucurie să ştiu că vocea mea şi piesele romantice fac petrecerea reuşită. Încă n-am descoperit care-i reţeta şi nici n-am elucidat misterul, dar de fiecare dată când intru la o petrecere, ringul de dans devine neîncăpător, încât uneori sunt nevoit să mă urc pe scaun sau să sar ca să reuşesc să-mi fac loc printre marea de oameni care cântă şi dansează.
Aşa a fost şi aseară.
 Şi atunci i-am zis colegei mele dragi, care era şi ea prezentă la manifestare, Silvia Dumitrescu, că pentru noi, artiştii, răsplata muncii vine în momentul acela zero, în care stai în faţa oamenilor şi ei reacţionează, te aplaudă, se bucură la vederea ta şi-ar da totul pentru a fi cu adevărat fericiţi în acele momente.
Închei spunându-vă că Silvia Dumitrescu e un coleg special, căruia nu-i prea poţi acorda calificative, căci i-ai ştirbi din devotamentul şi jovialitatea pe care le pune în discuţie atunci când povesteşte de colegii ei.
La fel de spumoasă, nonconformistă, pentru mine, Silvia rămâne un etalon al unei perioade măreţe.
Şi-acum zic c-ar fi bine să urmaţi exemplul demn al doamnelor despre care v-am povestit şi să daţi, încă de azi, drumul la petrecere. Cu muzica mea, normal!
Hai la mulţi ani, femeie!"
Paul Surugiu - FUEGO
7 martie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template