Un gand sincer pentru anul ce vine...





Dragii mei,
Nu pot sa nu ma gandesc in aceasta perioada festiva, cuprinsa de o tainica magie, la anul pe care il incheiem si la cel ce vine. Tocmai de aceea, acum, in momentele in care realizam bilanturi imaginare, gandul meu se indreapta catre voi.
Prin intermediul celor ce, cu pasiune si devotament, realizeaza cu profesionalism acest blog, prin care voi intrati in legatura cu activitatea mea, cu proiectele mele si cu mine, va doresc un an nou minunat, in care dorintele sa vi se implineasca, in care sa aveti alaturi persoanele cu adevarat importante si care sa fie mai complex, incoronat de tot binele posibil.
Va multumesc pentru aprecierea voastra, pentru toate mesajele si urarile, pentru faptul ca sunteti cu mine in fiecare clipa, implinindu-mi armonios misiunea si implicit pe mine, caci doar pentru voi, publicul meu, construiesc fiecare fila a parcursului meu.
Cantecul meu fie-va alinare in anul ce vine!!! La multi ani!!!
Al dumneavoastra,
Paul Ciprian Surugiu - Fuego
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template