FUEGO - Scrisoare deschisa catre fani...


Ganduri sincere de Sarbatori...

Dragii mei,
Iata ca Sarbatorile de iarna ne bat din nou la poarta sufletului, cu emotii magice, cu spirit crestinesc si cu lumina divina.
In aceasta perioada acordam sentimentelor noastre o insemnatate complexa, iar clipele sunt oprite pentru momentele in care, cu o sinceritate desavarsita, ne redescoperim, imbratisam credinta, iertam, uitam si devenim mai intelepti, impacandu-ne astfel cu noi si cu cei din jurul nostru.
Pentru mine, Craciunul inseamna liniste si bucurie si, tocmai de aceea, va doresc ca starea de beatitudine sa va cuprinda pe deplin, sa aveti masa plina de bucate, alaturi de cei dragi.
Dupa un turneu de colinde extenuant, implinit de fericirea si emotiile de iarna impartasite de voi, in care v-am simtit aproape de mine si care a reusit si in acest an sa continue, conform traditiei, in ciuda vremii care ne-a pus piedici, urmeaza o perioada in care, impreuna cu persoanele dragi inimii mele, voi petrece zile luminate.
Va multumesc pentru toate gandurile bune si pleiada de mesaje pe care mi le-ati daruit pe tot parcursul turneului "Emotie de decembrie", turneu ce, spre fericirea mea, a reusit sa poata fi prezent in peste 15 orase, fara a fi anulat vreun concert, chiar daca pentru asta am strabatut tara si zapada de altadata, care anul acesta nu ne-a fost aliat.
Am citit si m-am bucurat pentru toate urarile si cadourile primite, iar asta inseamna pentru mine, nu doar o confirmare a iubirii neconditionate pe care mi-o daruiti constant, ci si o implinire, o nemasurata recunoastere venita din partea celor carora ma daruiesc in fiecare clipa, publicul meu.
Am colindat, pe ritm de ler divin, sufletele voastre si am primit de la voi aplauze, trairi puternice si o speranta, aceea ca prin colinda si prin glasul meu, am stabilit impreuna o legatura tainica intre sacru si profan, o legatura ce intampina praznicul Nasterii Mantuitorului.
Si tocmai de aceea imi doresc ca sfintele seri de sarbatoare sa va fie incoronate de tot binele posibil si pe acorduri de sacra colinda, sa petreceti bucurosi, sa fiti optimisti, iar mirajul fermecat al Craciunului sa va innobileze existenta.
Iar anul ce vine sa fie pentru toti mai incarcat de toate cele, de sanatate, de determinare, de reusite personale si profesionale. Pentru mine, anul 2012 a fost un an plin de emotii, de proiecte ambitioase si truda, infaptuite pentru voi, cei ce ma apreciati, intr-un erudit amalgam muzical.
Va doresc un an nou fericit, multe momente petrecute impreuna si "Sarbatori de vis colindate, de Rai luminate."

"Sa traiasca tot romanul,
Cat stejarul si gorunul!
Sa gasesti la el acasa
Painea aburind pe masa...
Sa traiasca neamul meu,
Crestinesc in Dumnezeu,
Ce atat s-a chinuit,
Amarat si obidit!
Sa traiasca Romania,
Sa o-nece bucuria,
Cat o fi pe-acest pamant,
Ca aicea e loc sfant!" 
Al dumneavoastra,
Paul Ciprian Surugiu - Fuego
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template