20 decembrie - FUEGO la Piatra Neamt


De dragul colindelor,
de dragul povestilor...

"Pentru mine, cele mai frumoase povesti se derulau in mica odaie  a bunicii - mai precis... pe tavanul ei, in vapaia focului din vatra. Aici, sub indrumarea bunicii, care folosea cuvintele ca pe o bagheta magica, toate personajele prindeau viata.
Povestile locuiau aici, in casuta bunicii...
Acum vreo 10 ani, de Sarbatori, ambele bunicute (parca s-au inteles!), s-au dus acolo Sus, la capataiul Domnului, ca sa ii spuna si LUI povesti...
Dar, joi seara, la Piatra Neamt, zamislite din cuvintele rostite de Fuego, toate bunicutele au fost "invitate" pe scena. Eu personal le-am revazut, le-am descoperit pe bunici... in descrierea lui Fuego. Au revenit pentru o clipa, sa asculte cum copiii, cum nepoteii lor fredoneaza nemuritoarele colinde...
Si, "coborand" apoi in sala, ne-au "mangaiat" pe frunte - asa cum faceau odinioara...
Spectacolul a devenit o "PUNTE" intre noi si... Copilarie!!! Fuego a dat mana cu noi si, impreuna cu el, am trecut cu totii... puntea! Pentru tot ceea ce faci, pentru tot ceea ce ne daruiesti, oricat am cauta, nu am gasi cuvinte mai potrivite, decat, din inima:
MULTUMIM, PAUL!"
Sabina - Fuego's Blog
Piatra Neamt, 20 decembrie 2012
 "Sa fii copil este un lucru serios.
Nimic pe lume nu este mai FRUMOS!..."
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template