FUEGO: "Voi sunteţi mulţi şi vă iubesc!"


FUEGO: "Să aveţi duminica perfectă!"

"Dimineţile de duminică au întotdeauna ferestrele deschise către un nou început de săptămână, către visare şi frumos.
Cum nu am stare, nici măcar pentru odihnă, după ce am fost aseară la un eveniment în dulcele stil românesc, mi-am zis c-ar fi bine să fac o înlănţuire
a superlativelor din viaţa mea.
N-am exagerat cu nimic.
 Voi sunteţi mulţi şi vă iubesc pentru asta, piesele sunt şi ele destule, dar totuşi, în viaţa mea artistică, neaşteptat, am primit mii de braţe de flori, care-mi sunt dragi şi care sunt inspiraţie pentru melodicitatea mea.
Da, cred că florile ne arată fragilitatea creaţiei, având şi parfum şi culoare şi cele mai frumoase sentimente ce pot fi pricinuite.
Să aveţi duminica perfectă, spor şi să nu uitaţi că întotdeauna sufletele dragi au parfumul muzicii şi-al florilor!"
Paul Surugiu - FUEGO
3 mai 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template