FUEGO: "Am bucuria că pot merge mai departe..."


FUEGO: "Cred că liniştea este cel mai de preţ dar..."

 "Mereu am ştiut că moderaţia este, fără exagerări,
unul dintre cuvintele care mă conturează.
N-am făcut excese, sunt un om rațional şi-am descoperit de ceva vreme, că tot ce-i bine pus la punct, cu limite, e reţetă garantată.
Sunt adeptul planurilor măreţe, dar recunosc, că îmi place să le fac pas cu pas, să trec fiecare treaptă cu o anumită învăţătură.
Anii m-au învăţat că impulsurile nu sunt totdeauna cele mai bune decizii.
Mai ales în muzică.
Am avut, totuşi, norocul că aici am făcut alegerile ce m-au definit pe mine într-o anumită perioadă, fără să-mi fie mai apoi ruşine cu asta.
Şi am bucuria că pot merge mai departe, cu toată voinţa mea la purtător.
Mai nou, cel mai mult mă relaxează odihna, liniştea.
Cred, uneori, că este cel mai de preţ dar al zilelor noastre.
De asta vă propun o zi cu nuanţe... greceşti.
Acolo m-a purtat gândul minunatului text scris de Ioan Voicu pentru piesa
"Nu ştiu niciodată".
Cred că vorbele acestea mi se potrivesc de minune.
Poate şi de asta am compus o linie melodică specifică mie, cu note simple, ce ajung direct acolo unde trebuie, la casa sufletului.
Găsiţi melodia şi pe albumul
"TRĂIESC!",
ce apare luni, 11 mai, în varianta simplă, cu ziarul
"LIBERTATEA"."
Paul Surugiu - FUEGO
8 mai 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template