FUEGO: "Ana, rămâi cu bine!..."


FUEGO: "Uneori, n-avem timp să ne spunem tot,
să ne oferim în dar vorbe...
Drum bun, rară floare de liliac -
ANA BARBU!..."

"Prieteni,
Cu tristeţe vă anunţ că s-a mai dus o prietenă. Sunt şocat de veste şi poate că n-am timp să-mi dau seama cu exactitate ce om frumos şi cald a fost
ANA BARBU.
A fost una dintre cele mai iubite şi apreciate voci din Basarabia şi am fost onorat atunci când, în 2012, pe scena Palatului Naţional "Nicolae Sulac", am cântat în duet piesa "Eu nu te-ntreb". 
Uneori, n-avem timp să ne spunem tot, să ne oferim în dar vorbe ce mai apoi vor servi drept scut al prieteniei noastre.
Ana Barbu a fost o colegă de excepţie şi a trasat, oarecum, o legătură caldă între noi, fiind alături în mai multe circumstanţe artistice în care am văzut că e
un spirit de excepţie.
Pentru Basarabia, rafinamentul, bunul gust şi feminitatea
au purtat şi vor purta un nume:
ANA BARBU.
Fiica sa, pe care am avut-o aseară în emisiune, şi căreia i-am acordat, şi pentru mama, un trofeu de excelenţă – cunoscuta Natalia Barbu, îi va duce mai departe frumuseţea, determinarea şi talentul.
Ana Barbu a simţit că muzica-i menirea ei pe acest pământ, dăruind publicului său din candoarea, eleganţa şi nobleţea ce au definit-o. Avea numai 55 de ani şi
atâta lumină în faţă...
Ana, rămâi cu bine, împăcată cu lumea de cântec pe care ai construit-o.
Scenele şi oamenii îţi vor simţi lipsa, iar muzica ta va urma parcursul firesc
către eternitate.
Drum bun, rară floare de liliac –
ANA BARBU!"
Paul Surugiu - FUEGO
18 mai 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template