FUEGO: "Vă mulţumesc că mi-aţi fost alături!"


FUEGO: "Amintirile vor fi păstrate în inima mea..."

"Aproape două săptămâni am colindat ţara şi tărâmurile vecine, pentru a duce cântecul romantic acolo unde-i şade lui cel mai bine, pe scenă, în faţa şi în aplauzele celor ce-l iubesc.
Amintirile vor fi clar păstrate ca mărturie în inima mea.
 Lor le adaug şi suvenirurile, cadourile şi momentele unice, ce-au conturat
fericirea acestor zile.
Am fost iar răsfăţat cu bucurii şi pot spune că orice-ar fi, împlinirea mea se extrage din ceea ce trăiesc, ce simt.
Aşadar, sunt un om împlinit!
Cadourile le-am instalat deja prin casă, pozele stau în album, iar diplomele primite îşi vor găsi, cu siguranţă, loc între celelalte, căci sunt onorante.
 Am devenit "Cetăţean de Onoare" al Bibliotecii din Vrancea şi-mi voi respecta acest titlu. E pe hârtie, clar, dar tot pe hârtie stau aşezate cuvintele din cărţi, ce-mi fac viaţa, de cele mai multe ori, mai luminoasă.
Mulţumiri pentru
Teodora Fântânaru şi Claudia Hanganu!
De Adjud v-am povestit deja, că m-au premiat pentru originalitate şi perseverenţă.
La Iaşi am fost fericit să aflu că muzica mea e balsam, iar pe scenă,
Asociaţia Persoanelor cu Handicap mi-a oferit o altă diplomă.
Nici Basarabia nu s-a lăsat mai prejos.
La Bălţi, după o seară de vis, prelungită cu mai bine de jumătate de oră de spectacol, am primit un trofeu de aur, pentru implicarea mea în susținerea limbii române, pentru patriotism şi romantism, pentru performanţă şi popularitate.
Trofeul mi l-a oferit Angela Mândăcan, poet de excepţie, care mi-a recitat câteva versuri sugestive, despre crezul unui artist.
Crezul meu e foarte simplu.
Să cânt pentru voi.
Fără prea multe oprelişti.
Vă mulţumesc că mi-aţi fost alături!
Zi cu legendare amintiri!"
Paul Surugiu - FUEGO
2 mai 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template