FUEGO: "La Iaşi am fost primit ca la carte..."


FUEGO: "Le mulţumesc tuturor că au fost acolo!"

"Sunt bucurii pe care mi-e greu, uneori, să le descriu în vorbe.
Şi nu pentru că nu s-ar putea, ci din simplul motiv că le-aş răpi din farmec.
La Iaşi, de dimineaţă, în Parcul Copou, pe urmele paşilor eminescieni, am fost primit ca la carte, în spirit moldovenesc.
Peste 1000 de chipuri au luminat tabloul verde cu parfum inconfundabil de tei. Au venit, aşa cum le place lor, cu flori, cu daruri, ba chiar am primit doi cozonaci tradiţionali.
Când vad cum oamenii, de toate vârstele, sunt fericiţi, sunt alinaţi când mă ascultă, credeţi-mă, nu-mi mai trebuie nimic.
E mai presus de orice confirmare.
Şi au o seninătate în privire, caldă precum cerul de mai...
Nu degeaba a străbatut îndelung Eminescu, cu slova-i dulce, lumea ieşeana...
Le mulţumesc tuturor că au fost acolo!
Imaginile aparţin talentatului fotograf Marius Butiuc."
Paul Surugiu - FUEGO
17 mai 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template