FUEGO: "La mulţi ani, maestre KERESTELY!"


FUEGO: "Ne eşti exemplu de vitalitate şi tinereţe
fără bătrâneţe..."

"Să-mi trăieşti, nea Joly!
Mult şi bine!
Să mă pot bucura de prezenţa ta, să am în continuare cui să îi mulţumesc pentru faptul că mi-a întins o mână la timp.
Ne-ai fost tuturor inspiraţie, ne-ai pus melodie în glas, iar acum ne eşti exemplu de vitalitate şi tinereţe fără bătrâneţe. La fel cum este şi muzica ta – nemuritoare într-o lume a sunetelor.
Duminică seara, de la ora 20.00, pe
Favorit TV, te sărbătorim, cu familia ta, cu prieteni dragi, cu artişti care ţi-au cântat piesele, cu refrene iubite.
Prieteni, vă spun un secret, maestrul Joly nu mă aude.
E un monument al demnităţii, e un copac viguros, dar, totuşi, un sensibil temerar.
Mai nou, bunic fiind, are o viaţă, după cum spune el, desăvârşită.
Eu îl respect şi ştiu că oamenii îl vor iubi sute şi sute de ani, pentru opera sa.
Dar vreau să rămână notat la arhive, că Jolt Kerestely a fost, este şi va fi un tot,
colosal de mare, un OM ales!
LA MULŢI ANI,
MAESTRE KERESTELY!"
Paul Surugiu - FUEGO
12 mai 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template