FUEGO: "Salut voios de pe tărâm roman!"


FUEGO: "Frumuseţile le-am găsit intacte, bine conservate..."

"Toate drumurile m-au adus la Roma...
Oarecum, de aici pleacă şi istoria noastră.
Frumuseţile le-am găsit intacte, bine conservate.
Soldaţii mi-au povestit despre farmecul Colosseumului, iar Columna şi piaţetele m-au purtat în Antichitate.

Latini pur-sânge, ca şi noi, italienii trăiesc viaţa de stradă ca pe o continuă petrecere.
Eu le cânt în seara asta, şi românilor, dar şi lor. Am fost surprins să descopăr că printre spectatorii mei de astă-seară, mai bine de un sfert sunt italieni.
Şi ce bine se potriveşte concertul meu de azi, căci ei celebrează pe 10 mai, "Ziua Mamei".
Aşadar, salut voios de pe tărâm roman, cu aromă de pizza şi spaghetti!"
Paul Surugiu - FUEGO
10 mai 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template