FUEGO: "Construiesc noi melodii pentru voi..."


FUEGO: "Încrederea rămâne cea mai nobilă virtute..."

 "Voi ştiţi că în fiecare dimineaţă, în loc de tradiţionala urare, mi-am propus să vă spun câte ceva despre viaţă, despre mine, despre cele ce ne fac, într-un fel sau altul, să fim oameni deplini, chiar dacă ne place sau nu asta.
Azi mă gândesc că noi suntem "urme pe nisipul auriu", vorba poeziei maestrului Vieru.
Avem aşteptări mari, iar atunci când ele sunt în zadar, ne lovim de raţiune şi ne ştergem frumos urmele. Eu cred că am fost mereu un răsfăţat din punctul acesta de vedere.
Sigur, au fost şi cazuri în care aşteptările mi-au fost înşelate, dar în cea mai mare măsură, cei apropiaţi mi-au dovedit că, indiferent de zicale şi vorbe, încrederea rămâne cea mai nobilă virtute. La fel de nobilă ca şi cântul.
Şi uite aşa, cu toate aceste bucurii şi calităţi aproape de mine, inspirat, construiesc noi melodii pentru voi, noi momente şi unice reprezentări de artă în stilul meu caracteristic."
Paul Surugiu - FUEGO
7 mai 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template